لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

ای که پنجاه رفت

 

ای که پنجاه رفت و تو هنوز در خوابی      مگر این پنج روز آخر دریابی
  خواب شیرین بامداد رحیل                           باز دارد پیاده را ز سبیل 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
p.a پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.maheehsas.blogsky.com

سلام خانم طاهره رستمی
متن شعری که در درباره ی من نوشته بودین خیلی قشنگ بود.اگه اجازه بدین در وبلاگم بزارمش ممنون میشم.خوشحال میشم به وب منم یه سر بزنین.

سلام
اتفاقا یکی از دوستان اون شعر رو به من داد.من هم خودم خیلی خوشم اومد.می تونید ازش استفاده کنید...مانعی نیست

[ بدون نام ] شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
شعر زیبایی بود .. ممنون از این همه شعر قشنگ .

سلام
خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد