لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

سال 1389 مبارکباد


فرخنده باد بر همگان مقدم بهار     نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار




سال 1389 هم از راه رسید ... تبریک مرا پذیرا باشید.


چو شمع


چو شمع عمر ما در تاب و تب گذشت    دستی به زیر سر نهادیم و شب گذشت



فکر بهبود خود


فکر بهبود خود ای دل بکن از جای دگر    که در این شهر طبیب دل بیماری نیست



یار با ما


یار با ما بی فایی می کند             بی گناه از من جدایی می کند

شمع جانم را بکشت آن بی وفا      جای دیگر روشنایی می کند



یک جوریست این روزها


یک جوریست این روزها. اینهمه حرف بود و گوش نبود و وقتی گوشی بود، حوصله حرف نبود. فکرکن... چه زود گذشت اینهمه روز و ثانیه و..



از درد تو


از درد تو هیچ روی درمانم نیست    درمان که کند مرا که دردم هیچ است



یا رب سببی ساز


یا رب سببی ساز که یارم به سلامت    باز آید و برهاندم از بند ملامت



مرا با شمع نسبت نیست


مرا با شمع نسبت نیست در سوز    که او شب سوزد و من در شب و روز



تا دست تو


تا دست تو ارام به روی در زد       دیوار به رقص درآمد و در پرپر زد

تا خواستم آرام صدایت بزنم                پروانه ای از روی لبانم پر زد



آواز عاشقانه


آواز عاشقانه ما در گلو شکست     حق با سکوت بود ،صدا در گلو شکست



پاسبان حرم دل


پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب       تا در این پرده جز اندیشه ی او نگذارم



گویی ای رهگذر


گویی ای رهگذر از داغ دلم با خبری      که بهر ناله ات از سینه  بر آید شرری

مگر این آتش من از سر دیوار گذشت         که در افتاد به دامان دل رهگذری؟



من ندیدم


من ندیدم دو صنوبر را با هم دشمن                من ندیدم بیدی , سایه اش را بفروشد به زمین

رایگانم می بخشد , نارون شاخه خود را به کلاغ    هر کجا برگی هست , شوق من می شکفد



عاقلان نقطه


عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی    عشق داند که در این دایره سرگردانند



گوشه ی چشمی


گوشه ی چشمی به سوی من نداری گوییا     خرمن حسن تو دارد خوشه چین تازه ای