لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

گویند بهشت


گویند بهشت و حور و کوثر باشد      جوی می و شیر و شهد و شکر باشد

پر کن قدح باده و بر دستم نه                نقدی ز هزار نسیه خوشتر باشد


سال نو مبارک

تو گرداننده دلها و چشمانم
تو ای تدبیر هر روز و هر شامم،
تو چرخاننده احوال این دنیا،
بگردان حال ما را سوی آن حالی که میدانی.
خداوندا،
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای ! اما:
برای مردمان خوب این وادی، عطا فرما:
1000 امید،
1300 آگاهی،
1389 بهروزی،
1390 لبخند زیبا را


پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم

غم و شادی

غمی کز پیش شادمانی بری            به از شادی کز پسش غم خوری

بینای عیب خویش

هرکه بینای عیب خوشتن است          طعنه بر عیب دیگران نزند

بارت بکشم...

با این همه جور و تند خویی                     بارت بکشم که خوبرویی

عید است ولی بدون او غم داریم


عید است ولی بدون او غم داریم   عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد           اینگونه هزار عید با هم داریم



لب من بر لب او


لب من بر لب او گر برسد میماند        اثر لذت آن بر لب من تا لب گور


در وصل


در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم         عاشق نمی‌شوی که ببینی چه می‌کشم

با عقل آب عشق به یک جو نمی‌رود                بیچاره من که ساخته از آب و آتشم


تا سحر


تا سحرشمع و من و پروانه با هم ساختیم      آنکه بر مقصود نائل شد سحر پروانه بود



امشب ای ناز


امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام         باز ای مونس جان چشم براهت شده ام

برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید      چونکه دیوانه ی آن چهره ای ماهت شده ام


شرمم کشد


شرمم کشد که بی تو نفس می کشم هنوز     تا زنده ام بس است این شرمساری ام


ظلم است


ظلم است که نادیده رخت جان به درآید     دیدار نمودن ز تو جان باختن از من


سرخوش تفرشی                  

حرمت عاطفه


حرمت عاطفه با سنگ  جدایی  مشکن    می دهد درس درستی دل بشکسته ما




تــــــو بصــــد آیـــنه



تــــــو بصــــد آیـــنه از دیـــدن خود سیــــر نئی      من به یک چشم ز دیدار تو چون سیر شوم؟


دوست نزدیک

دوست نزدیک تر از من به من است       وین عجب تر که من از وی دورم 

چه کنم با که توان گفت که دوست                  در کنارم من و من مهجورم