لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

آنجا که دلم بهر دلش


آنجا که دلم بهر دلش گشت گرو    دیدم که به یک اشاره میگفت برو

نظرات 8 + ارسال نظر
Night Lonely دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://midnight.blogfa.com

سلام عزیز
عنوان وبلاگت خیلی قشنگه
بابت لینک ممنون
من هم لینکت کردم
راستی یه سوال واسم پیش اومده اگه می تونی کمکم کن
مرسی
بای

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

صفورا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

salam khubi
che shere ghashangi rasme doyast

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام عزیزم
عنوان وبلاگت خیلی قشنگه
بابت لینک ممنون
من هم لینکت کردم
راستی یه سوال واسم پیش اومده اگه می تونی کمکم کن
مرسی
بای

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام عزیزم
عنوان وبلاگت خیلی قشنگه
بابت لینک ممنون
من هم لینکت کردم
راستی یه سوال واسم پیش اومده اگه می تونی کمکم کن
مرسی
بای

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام عزیزم
عنوان وبلاگت خیلی قشنگه
بابت لینک ممنون
من هم لینکت کردم
راستی یه سوال واسم پیش اومده اگه می تونی کمکم کن
مرسی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد