لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

دانی که چرا


دانی که چرا کنند نهان گنج زیر خاک؟    یعنی که خاک بر سر اسباب دنیوی



نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
خوبید؟!خوش میگذره؟
اولا این شعر فوق العاده بود..بعد اینکه من اگر به وبلاگ هات سرمیزنم برای اینه که وبلاگ های خوبی داری و لذت می برم که سر می زنم وقتایی هم نمی تونم بیام به حساب بی معرفتی من بذار وگرنه همیشه تو فکر شما و وبلاگ هاتون هستم.میدونی خیلی وقته شعر نخوندم؟!تازه خیلی وقت هم هست که برای شما شعر نفرستادم!امیدوارم برگردم رو روال عادی زندگیم!
زنده باشی

سلام
ممنون .. شکر .
مرسی .. خوشحالم از اینکه به وبلاگهام سر می زنی و این به من امید و روحیه میده .. بی معرفت چرا؟ دیگه مگه کاری مونده که نکرده باشی .. از اینکه همیشه میای و شرمندم میکنی ممنونم ..
شعر رو راست میگی .. در اولین فرصت باید برام بفرستی .
من امیدوارم و آرزو میکنم که همینطور بشه ...
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد