لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

با علمت اگر عمل برابر گردد


 با علمت اگر عمل برابر گردد                   کام دو جهان ترا میسر گردد

مغرور برین مشو که خواندی ورقی    زآن روز حذر کن که ورق برگردد


ناصح تبریزی

نظرات 2 + ارسال نظر
aram شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://yek-lahze-aseman.blogsky.com

سلام.ترس از عشق؟
با بیت اول بیشتر حال کردم.
مضمون دومی رو از زبان مولام بیشتر می پسندم.دنیا 2 روز است. روزی با تو و روزی بر تو... بقیه شم که میدونین.

سلام
بله دیگه .. دیگه دوره زمونه عاشقای نترس هم تموم شده .. اینقده عشق و عاشقی تو این دوره زمونه الکی و پیش پا افتاده شده که باید ترسید .. اخه اینقدر هم الکی که نمیشه ..
اما من ترسی از عشق ندارم ...

خوشحالم که لذت بردی ..
عالی تشبیه کردی ..

طاهره شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
بازم سلام
سه باره سلام(جبرانی بود!)
میگم دقت کردید چقدر من گیج میزنم؟!
آخه یکی نیست بگه دختر قحطی صفحه بود تو رفتی چن ماه پیش!!!باور کن کلا از زندگی عقب افتادم!
دیگه داره دلم به حال خودم می سوزه...
ولی خوشحالم که دوباره اومدم این طرفا..بابت گیج زدن هم معذرت

سلام
هماره سلام
قبول .. سلام و صد سلام
اینقدر که نمیای پیش ما اشتباهی معلوم نیست کجا رفته بودی ..
یدونم که چند روزی مریض و کسل بودی حتما به خاطر همونم بودیه ..
مواظب خودت باش .. ما رو هم دلواپس کردی .
خوشحال شدم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد