لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

یاد تو کنم دلم


یاد تو کنم دلم به فریاد آید               نام تو برم عمر شده یاد آید

هرگه که مرا حدیث تو یاد اید       با من در و دیوار به فریاد آید



نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ


تا خیال قد و بالای تو در فکر من است / گر خلایق همه سروند چو سرو آزادم
---------------------------

می نماید که جفای فلک از دامن من / دست کوته نکند تا نکند بنیادم
-----------------------------

بارها گفته ام و بار دگر می گویم / که من دلشده ای ره نه به خود می پویم
-------------------------------------

کمندی گردنم انداخت دلبر / ز اینجا تا به عرشی برده با سر
---------------------

گفتی به غمم بنشین یا از سر جان برخیز / فرمان برمت جانا بنشینم و برخیزم
---------------

سلام شرمنده وقت نداشتم برای اسم شاعراشون بگردم!موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد