لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

امروز که دگر


امروز که دگر شوق جوانی به سرم نیست    عکسم تو نگهدار که فردا اثرم نیست



نظرات 3 + ارسال نظر
n چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام ( امروز نخستین روز اینده توست ) لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

شکیبا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام
خوبی؟
قول داده بودم میام اومدم!
وبلاگ جدا قشنگه و شعرها واقعا زیبا هستن...
یه سوال اونایی که اسم شاعر رو ننوشتی رو خودت سرودی؟
اگه سروده ی خودته واقعا بهت به خاطر این ذهن خلاقت تبریک میگم

واما نظرم در مورد این بیت:
اون چیزی که از انسانها برای همیشه میمونند فکر و آثار فکریشونه و انسان نمینونه به جوانی و زیباییش تکیه کنه که زودی از بین میره....
موفق باشی

سلام
ممنون
اینجا رو منور کردی...
خیلی خیلی ممنونم..
نه .. دوست داشتم می تونستم شعرهای به این سبک و سیاق و زیبایی بگم اما نمی تونم..
اینها شعر هایی که من خیلی دوستشون دارم و قبلا جایی ثبتشون کردم و حالا دارم می نویسمشون .. البته یکی از دوستان هم هست که گهگاهی شعرهای خوبی برا گذاشتن تو وبلاگم برام میفرسته که از همین جا ازش تشکر میکنم.
---------
پس خدا کنه بتونیم توی افکار دیگران اونجور که می نماییم باشیم و خاطراتی خوش رو برای دیگران بعد از مرگ تداعی کنیم.

لینک باکس شهر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر با 20000+ بازدید در روز افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد