لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

پیش رویت


پیش رویت دگران صورت بر دیوارند     نه چنین صورت و معنی که تو داری ، دارند



نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
آخه مگه من چی کار کردم؟!
به خودتون قول دادید؟!....من که اینجوری واقعا احساس گناه می کنم!
نمی دونم باید چی کار کنم!
سلامت باشید

سلام
دیگه میخواستی چیکار کنی...؟
من قول دادم.. بیا همش یه حرف بگذار تو دهن ما .. اون از یه حیف گفتن اینم از این.
چرا گناه .. الان بادی شادمان باشید...
هیچی ... کاره خاصی نیازی نیست بکنی . الان نوبت ماست تا جبران لطف شما رو بکنیم.
موفق باشی

ته سیگار شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://zirsigari.blogsky.com

جوانی ما که دود شد رفت
وقتی جوونی میبینم که از این شعرها میگه بیشتر دود میشم
پیر شدی رفت ، فقط حواست باشه بیمه باشی چون دندون مصنوعی گرونه

بی خیال بابا بزرگ..
اگه اینجوریه که تو میگی ما هم پیریم داداش ..
بیمه میمه که نه .. ولی مسواک می زنم .. حواسم جمع ه ..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد