لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

بگفت از صبر کردن


بگفت از صبر کردن کس خجل نیست    بگفت این دل تواند کرد دل نیست



www.gliar.blogsky.com

وبلاگ دوستی که خیلی از شعرهای اینجا رو ایشون می فرستند. ممنونم ازت
نظرات 3 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

دوست عزیز وبزرگوارسلام

از پوریم چه می دانید ؟ آیا استر را می شناسید ؟ مردخای را چطور ؟ از پایکوبی سالانه یهودیان در جشن ایرانی کشی پوریم چه اندازه اطلاع دارید ؟
آیا می دانید بعد از پوریم تا دوازده قرن مردم اصیل ایرانی در سکوتی مرگ بار فرو رفته بودند ؟ و آیا می دانید تورات قتل نزدیک به هشتاد هزار ایرانی را پزیرفته است ؟ و آیا می دانید محققان این رقم را هم جعلی و رقم صحیح قربانیان مظلوم ایرانی را تا پانصد هزار نفر تخمین زده اند ?
می دانید چرامردم ایران روز13فروردین هرسال را به دامن طبیعت میروندوآن راروز نحس میدانند؟


امیدوارم لحظات خوبی رادراین ایام داشته باشین.یاحق

طاهره چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

اول سلام
دوم امیدوارم حالتون خوب باشه
سوم چرا اینقدر منو شرمنده می کنید؟!من خجالت می کشم...
چهارم من از شما ممنونم
پنجم
ششم...بسه دیگه...جدی می گم خیلی خیلی ممنون.حسابی منو شرمنده کردین

سلام
خیلی ممنون ..
شما چطوری؟
این حرفا چیه ..؟ من باید یه جوری تشکر میکردم که فکر کردم اینطوری بهتره ... البته این جوابگوی محبت های شما نیست ..
خواهش میکنم.. این کاری بود که از دستم بر میومد.
موفق باشی

طاهره جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

rasti in male nezami bood

سلام
ممنونم ازت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد