لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

از درد تو


از درد تو هیچ روی درمانم نیست    درمان که کند مرا که دردم هیچ است



نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
مثل اینکه سرتون خیلی شلوغه..پس میاد و قیافه می گیرید..
شوخی می کنم.هر جا هستید شاد باشید

سلام
خیلی ممنون
تا حدودی ... دیگه تو این روزها آخر سالی افرادی مثل من که همیشه کارهاشون رو میگذارت آخر سر انجام بدن این مشکل هم بوجود میاد..
نه به خدا قیافه چیه بابا ..من کوچیکتر از اونم که بخوام خودم رو بگیرم .. فقط میتونم بگم که خیلی شرمندم که نتونستم زودتر از این خدمتتون برسم...
میدونم که شوخی نمیکنی .. اما گهگداری از این تلنگر ها بزنید برام خوبه ... شوخی به جایی بود.. ممنون

طاهره پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

به خدا شوخی کردم!
من دیگه اعتراض نمی کنم!

منم قبول دارم شوخی کردی ... پس چرا جدی گرفتی؟
اعتراض حق هر انسانی و شما به جا و درست این حق رو ادا کردی...
و من هم به عنوان کسی که زیر اعتراضات شما له شده جوابی برای شما نداشتم .. همین !
منتظر اعتراضات بعدی شما هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد