لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

چو گفتمش که دلم


چو گفتمش که دلم را نگاه دار، چه گفت؟      ز دست بنده چه خیزد ؟ خدا نگه دارد



نظرات 5 + ارسال نظر
طاهره شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از حرفای زیباتون.
وبلاگم رو خودم حذف کردم. یعنی از قصد نبود ولی یه اشتباهی کردم و وبلاگ اصلیم حذف شد...بگذریم
چند دفعه هم به مدیران بلاگ اسکای ایمیل دادم اما اصلا جواب نمی دن!توی آرشیو اینترنتم یه سری چیزا رو پیدا کردم اما بیشتر قسمت نظرات برام مهم بود . مخصوصا این آخریا که نظرات خیلی قشنگ بودن...ولی خب دیگه دارم ناامید می شم از برگشتن وبلاگم.به احتمال زیاد دوباره درستش کنم. یهنی آره درستش می کنم چون هنوز به کسی نگفتم که وبلاگم چه بلایی سرش اومده!
شاد باشی

سلام
خواهش میکنم..
خیلی ناراحت شدم .. میدونم چه حال و روزی داری .. این از ضعف بلاگ اسکای که هنوز نتونسته قسمتی رو درست کنه که بچه ها از وبلاگشون بک آپ بگیرن ... دوست دارم که دوباره برگردی و اینبار جدی تر شروع کنی .. بالاخره اتفاقی که افتاده .. شروع کن .. جدی و مصمم و از تجربه دیروزت رو امروز خرج کن ..
نا امید مباش که انسان به امید زنده س ...
میخوام جواب این کامنت رو تو وبلاگ خودت بدم .. ok
موفق باشی

مصطفی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://tejarat21.blogsky.com

سلام دوست عزیز

سایت خیلی خوبی دارید .

منتظرتان هستم .

امین سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.saba2020.blogsky.com

هر کلیک 1دلار! حداقل برداشت 1000 دلار!!! شما هرروز کلیک کنید و به تعداد کلیک ها دلار دریافت کنید برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید
http://www.saba2020.blogsky.com/1388/10/24/post-25/

مسافر کویر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام
چه قشنگه
مال کیه؟

سلام
ممنون
حافظ شیرازی...

مسافر کویر شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ

چه جالب
گاهی چه بی حواس میشیم:دی

سلام
ممنون..
گاه گاهی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد