لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

اگر در پای



اگر در پای در دامن آری چو کوه       سرت ز آسمان بگذرد در شکوه



نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

بازم سلام...
من تو وبلاگ خودم اگه چیزی باشه که خیلی خوشم بیاد و کم بین مردم رواج داشته باشه می نویسم مثل پست پرواز می دونی که کدوم رو میگم؟
این مدت که فشار زیادی روم هست این پست آخری هم صرفا به خاطر این بود که یه کم خودمو راحت کنم...راستی برای اینکه منظور حرفامو بفهمی می گم که برداشت سیاسی آزاد است... :دی
بعدش وبلاگ شما که جای خیلی خوبیه و من خیلی خوشم میاد که همیشه سر می زنم...اون توصیه به نظرم برای بالا رفتن آمار بازدید کاربرد داشته باشه...من هرچی شعر باشه ترجیح میدم برای شما بنویسم تا شما بزارید تو وبلاگتون...این طوری من خوشحال تر میشم چون اینجوری برای وبلاگ شما بهتره...باز اگه حرفی بود بگید تا من روشن تر بشم...

دوباره سلام
بله ..
میدونم .. ان شاالله که حل میشه ..
انگاری من درباره این ژستت کلی اشتباه کردم ..منتظورتون رو نفهمیدم ..
چه بد ..
خواهش می کنم .. ممنون .لطف می کنین.
حتما اجرا میشه .. اینکه عالیه ..من نمیدونستم چطوری این حرف رو بگم و خداروشکر که خودتون گفتید.. اگه مایل به همکاری باشی .. دیگه نمیدونم چی بگم ..
میدونم که این چند وقته سرت شلوغه و میتونی بعدا جواب بدی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد