لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

شعر ... در دیاری که در او نیست

 

 

 در دیاری که در او نیست کسی یار کسی      کاش یا رب نیفتد به کسی کار کسی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
ممنون از لطفتون من شما رو لینک کردم . یعنی این وبلاگتون رو چون اینجا خیلی برام جالبه.
دفتر شعر من ذهنه منه..البته یه چیزای رو می نویسم...
رد شهری که همه مردمان آن کور بودند من آینه می فروختم...

سلام
ممنون .
خوشحالم که شعرهایی که می نویسم مورد نظرتون قرار گرفته.
چه خوب .. انگار از هوش بالا و ذهن خوبی برخوردارید. بر عکس من که چیز زیادی تو ذهنم نمی مونه .
من هم این رو به شکلی دیگه توی دفترم دارم :
از بخت بد روزگار آئینه فروش شهر کوران شدم.

ممنون که میای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد