لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

هرگز از لوح دلم


هرگز از لوح دلم نقش دل و جان نرود         هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آنچنان مهر تو ام در دل و جان جای گرفت     که اگر سر برود از دل و از جان نرود



نظرات 5 + ارسال نظر

با سلام
امیدوارم خوش باشید و ایام به کامتان باشد
آیا شما می خواهید با روش های کاربردی کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید؟
چرا بعضی ها تنوانسته اند چرا شما نتوانید
آنها فهمیده اند از کجا وچگونه شروع کنند
ما به شما آموزش می دهیم
واقعا اگر بخواهید می توانید یکی از بهترین وراحت ترین کارها را داشته باشید
فقط باید هدفتان را مشخص کنید
اگر مایل هستید حتمایک سری به ما بزنید

با تشکر

امید جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://farsi1family.blogfa.com/

من شما را لینک کردم حالا نوبت شماست

به روی چشم

امید جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://farsi1family.blogfa.com/

سلام دوست عزیز من هنوز لینکوبلاگم را در وبلاگ شما نمیبینم

سلام
لینکت کردم .. تو روزانه هاست

صفورا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

salam khubi
man ke hamishe hastam to nisti
kudum shere khundani manzuret bud

سلام
ممنون
معلومه .. همیشه .. هستی فقط ما نمی بینیم ...
همون شعر زیر بارونت دیگه ....

صفورا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

aha hala fahmidam manzuret oon sheriye ke goftam ba ghatrehaye barun neveshtam
oono tuye postaye farvardin mituni peyda koni chon oon moghe neveshtam

اهان .. همونا
باشه .. می رم می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد