لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

لذت شعر نوشتن با کیبورد

دو بیتی و تک بیتی های ماندگار

من اناری را می کنم دانه



من اناری را می کنم دانه و به دل می گویم
خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود



نظرات 1 + ارسال نظر
جک و لطیفه و اس ام اس دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خوبی داری مطالبت واقعا خوب بود موفق باشی من هم یک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطیفه و اس ام اس ساختمش حتما بیا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" وبلاگتو ارسال کن

یا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل وبلاگت بزار بعد بیا و بنر یا لینکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد